Vážení zákazníci, z důvodu dovolené budou Vaše objednávky vyřízeny až 2.7.2024. Děkujeme za pochopení a Vaši přízeň.

Reklamace a vrácení zboží

Ideální svět bez chyb a omylů by možná byl krásný, avšak bohužel, nebo možná i bohudík, je ten reálný svět poněkud pestřejší, a někdy se nám daří víc, nekdy míň. To platí i u nás ve FO FRESH, kde se pro Vás sice všichni snažíme udělat maximum, dle našeho nejlepšího vědomí a svědomí, ale i tak se občas vloudí nějaká ta chybka.

Obecně vzato, mohou nastat dvě situace - buďto se může vyskytnou chyba na dodaném zboží, ať už naší vinou, vinou přepravy či dodavatele, nebo také může nastat situace, kdy se zbožím nejste obecně spokojeni, případně jste prostě vybrali nevhodný dárek.

U nás se striktně držíme pravidla, že se těmto situacím stavíme vždy čelem tak, aby jste z toho "vyvázli" vždy maximálně spokojeni! Pojďme se na to tedy podívat podrobněji.

 

Reklamace zboží

Reklamace zboží, nebo-li uplatnění práva z vadného plnění, jak je uvedeno v obchodních podmínkách, se zcela řídí zákonnými pravidly, přičemž plné znění tohoto postupu je v kapitole VII. těchto obchodních podmínek. Abychom Vám ulehčili orientaci mezi těmito právními pojmy, sepsali jsme to nejdůležitější na následujících řádcích tak, aby byl postup srozumitelný i pro běžného smrtelníka.

Naše produkty se skládají ze dvou typů výrobků - běžných a potravinových. Důležité je vzít v potaz délku záruční doby, která je sice běžně stanovena na 24 měsíců, ale v případě trvanlivých potravin se řídí datem uvedeným na obalu jednotlivých produktů. Nemusíte se však bát, že se Vám balíček zkazí moc brzo, toto datum spotřeby, případné minimální trvanlivosti je v drtivé většině případů více jak půl roku od dodání.

Pokud najdete na zboží závadu dle výše uvedených podmínek, nebo je-li v zásilce jiný obsah, který jsme s Vámi nekomunikovali, máte samozřejmě právo na reklamaci a my Vám pokud možno vyjdeme se vším vstříc. Takovou zásilku nám prosím pošlete na adresu uvedenou v kontaktech, tj. FO FRESH s.r.o., Purkyňova 173, 47301 Nový Bor.

Abychom byli schopni zásilku identifikovat a poznat, o co se konkrétně jedná, prosíme Vás o vyplnění následujícího reklamačního formuláře, který je potřeba k zásilce přiložit a zaslat společně:

 

Stáhnout reklamační formulář v PDF

 

K poškození zásilky může také dojít ještě v jiné situaci, a to během přepravy - bohužel tuto skutečnost nejsme nijak schopni ovlivnit, i když jsme se snažili vytvořit balení odolné natolik, aby vydrželo značně víc, než je požadováno jakýmkoliv dopravcem. Nicméně nezoufejte, i s touto situací se Vám budeme snažit pomoci maximálně a závadu tak s dopravcem vyřešíme společně s Vámi. V tomto kroku je však nesmírně důležité vše zdokumentovat - v praxi to znaměná, že pokud při převzetí zjistíte, že je zásilka značně poškozena, vyfoťe její stav a obraťte se na nás prostřednictvím emailu reklamace@fofresh.cz, kde prosím situaci popište a přiložte zmíněné fotky. Obratem se Vám ozveme a situaci Vám pomůžeme vyřešit.

 

Vrácení zboží

Taktéž vrácení zboží, jinak uvedeno jako odstoupení od smlouvy, je popsáno podrobně v kapitole VIII. obchodních podmínek a stejně i v tomto případě je v souladu se zákonem.

Může se stát, a je to naprosto přirozené, že Vám vybrané zboží nemusí vyhovovat, případně se nezamlouvá obdarované osobě, pokud jej použijete jako dárek. Nebo prostě a jednoduše své rozhodnutí změníte. V takovém případě máte dle zákona a výše uvedeného nárok na vrácení zboží do 14 dnů od jeho doručení.

Stejně jako v případě reklamace, zašlete prosím požadovaný produkt na adresu naší společnosti, tj. FO FRESH s.r.o., Purkyňova 173, 47301 Nový Bor. I tentokrát od Vás budeme potřebovat vyplněný formulář, který můžete stáhnout níže, a který nám pomůže identifikovat zásilku, jakmile  nám dorazí. Tento formulář vyplňte a zašlete společně se zásilkou.

 

Stáhnout formulář vrácení zboží v PDF

 

Dovolte nám Vás však upozornit, že v případě rozbalení balíku Vám nemůžeme vrátit částku v plné výši, jelikož kartonová krabice se svým designem, specifickým přelepem a případně dále aranžovaným obsahem je součástí hodnoty celkového produktu. Náklady spojené s kontrolou nezávadnosti obsahu a následným opětovným zabalením musíme z vrácené částky odečíst.

Abychom Vám toto ponížení alespoň částečně zmírnili, obdržíte od nás vždy společně s potvrzením o vyřízení jistou formu kompenzace, resp. zvýhodnění pro příští nákup. Věříme totiž, že si z naší nabídky můžete vybrat jiný z produktů, případně udělat později někomu radost, například k narozeninám, svátku či výročí. Výše kompenzace je vždy individuální dle aktuální situaci a nabídce.